kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Semesterweekend i vår stad

Publicerad 2015-08-28 21:01:45 i I Like

Befinner oss just nu på bästa campingen i stan! Ja men tänk, endast 3 min bilfärd från jobbet och jag var där.Speciell känsla!
 
Just kommit tillbaka efter ett nära Restaurangbesök och nu bara slappa . Att bo i husvagn en helg så här, är lika med att ta hand om sig själv en smula. Nu snart besök till duschen i servicebyggnaden och sen krypa upp i soffan. Allt är på nåt sätt, så fördömdat enkelt och helt utan måsten, vilket ät såååå viktigt ibland. I morgon blir det att strosa på stan, shoppa, äta lunch på något mysigt ställe och sedan trevlig middagsbjudning med trevligt sällskap, en kort promenad härifrån. Känns som en välbehövligt lat men mysig helg de här:)
 
 
Trevlig helg till dig me!
 
/ Ken
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela