kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Nytt År - Nya projekt

Publicerad 2016-01-02 15:50:26 i Allmänt

Som sagt, ett NYTT ÅR har börjat. Vill därför passa på att önska er ett gott sådant!
Nytt År - Nya projekt
Alltid hittar jag väl nåt bråte jag kan ta itu med:)
 
Här hemma städar vi nu bort Julen för fullt och öppnar upp för en ljus vår.
Herremin så tomt det blir, men samtidigt öppet och fräscht.
 
kramiz
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela