kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Björkved

Publicerad 2013-04-18 17:08:45 i Allmänt

Det värmer skönt från brasan jag tänt här, av just björkved. Så här såg det ut i vår vedbod i höstas, men sedan dess har det eldats flitigt - så jag undrar hur det ser ut nu? Sant - jag har inte varit in där sen i höstas. Jag behöver aldrig hämta in ved, för min man har redan hunnit före:)
Ved är vackert kan jag tycka. Naturligt och vackert!
 
Veckan har bestått av jobb och på det en kväll med styrelsemöte och en annan kväll med annat möte. Har knappt hunnit med och nu är det redan torsdag! I kväll är jag bjuden på Tupperwareparty hos en kollega, ska bli trevligt. Vet dock inte om jag behöver fler plastburkar, för plastburksskåpen svämmar över som det är. Kan ändå bli intressant att se på utbudet. Helgen ska jag tillbringa hemma och försöka vara lite kreativ.
Önskar er en fin helg!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela