kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

I ett inlägg på Inspirera Mera...

Publicerad 2013-04-09 18:57:40 i Före & Efter

...finns nu mina renoverade Carmencita-stolar som jag visat i ett tidigare inlägg. Sandra Loréus skriver och visar bilder på sånt som renoverats och där kom mina stolar mé. Man tackaaaar!
Vill du se inlägget, kolla på http://inspireramera.se/
Det var ju en välda massa jobb med att få dessa stolar fina, så visst blir man glad när någon tycker man
gjort ett bra jobb. Kul!
hej från Ken
 

Kommentarer

Postat av: FRIDA

Publicerad 2013-04-14 01:55:06

Hej1
Jag såg inlägget hos inspireramera, oj vad tjusiga stolarna blev, good job!

Svar: men Tack ska du ha!!!
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela