kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Strassburgare

Publicerad 2013-04-02 18:55:02 i Mat och Bak

oops!!! här har det minskat minsann... Det är min man som är "kakmonstret"
Jag bakade i helgen, både maränger och strassburgare med smörkräm. De sistnämnda var tydligen goda:)
Själv har jag lätt att avstå från fikabröd, men det skulle ju vara trevligt att få bjuda på något gott när man får besök - får nog gömma undan det som är kvar ha,ha.
De svarta prickarna i kakorna är kokkaffe, om någon undrar!
 
Härligt hörni, med vardagar igen. Var riktigt roligt att få börja om att jobba idag. Fick in en bra order också, så det blev en High-five som avsluting på dagen!
Nu...mot tv-soffan
 
Ha de gott!
/ Ken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela