kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Trollslända av rostig spik

Publicerad 2013-04-08 19:19:26 i Designat o skapat av Ken

En rostig spik - vad är det? För mig är det värdefullt i mitt skapande:)
Jag gillar rostiga spikar och har tillverkat mycke av dem. Här ett smakprov på en Trollslända.
En rostig spik -  Ihåliga pärlor (som fanns i mina gömmor)En bit ståltråd.....Thats it!
 
Idag har Norrbotten bjudit på vackert väder igen!!! Har haft en fridag idag, så faktiskt tog jag min kaffepaus ute på stugaltanen i den varma solen. Sen har det hunnits med, stor-vår-städning av bil, städning av hus, renbäddning, pappersjobb och en massa telefonsamtal (bl a med min systeryster, som bor långt ifrån) och mail - ja, sånt man gör på sin lediga dag helt enkelt, eller hur?:)
I morgon väntar jobb - på annat ställe!
 
Ha de gott!
/ Ken
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Vivianne Sterner

Publicerad 2013-04-10 07:21:34

Älskar dina trollsländor dem är fantastiskt fina

Svar: Tack!
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela