kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Årets kulör 2014 utsedd

Publicerad 2013-12-13 20:10:54 i Allmänt

Nu är det alltså LILA som gäller - tänk allt kommer tillbaka! Bara att plocka fram tyger man sparat och sy nåt coolt av det, för... "den som spar, den har"  haha... Jag har faktiskt ett riktigt snyggt tyg i grafiskt mönster som går i lila toner. Kanske det blir en gardinkappa, kanske ett kuddfodral eller varför inte en bordstablett?
Senare får ni se vad det blev...
 
Det är inte ofta jag önskar mig något, känner inte att jag  behöver nåt speciellt, så där - men kom just på
att skulle jag önska mig något, så vore det en dag eller två på FORMEX-mässan
http://www.formex.se/aktuellt/day-dream---varens-trendtema-pa-formex
 
Formex - största mötesplatsen för nordisk inredningsdesign. Här samlas 850 utställare, 25 000 nationella besökare och över 800 medierepresentanter. Formex är en branschmässa som är öppen för dig som är verksam inom följande områden: present, hemtextil- och inredning.
 
Äsch då...ingen Publikmässa alltså! men önska kan man ju alltid.
 
Ha nu en fin helg och 3:e Advent!
vi höres / Ken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela