kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Ensam till middag...

Publicerad 2013-02-19 18:06:07 i Mat och Bak

...och passade då på att bjuda mig på nåt gott.
 
Simpelt, kan man tycka! Ja visst, simpelt... men GOTT och nyttigt dessutom.
Bilden talar sitt tydliga språk - Ni såg rätt, det var Kaviar! Passar alldeles utmärkt till blodpudding + lingonsylt och en klick smör, så klart.
Nu ska jag jobba undan lite, för att sedan ha ett långt samtal med min kära svägerska, som varit utomlands en tid. Längtar att får höra hur deras golfresa varit.
 
Ha en

Kommentarer

Postat av: Deciree

Publicerad 2013-02-20 10:49:15

Oj, en riktigt gomiddag:-) Blodpudding är gott någon gång. Sen...visst ska det vara kaviar. Kram

Postat av: Ken

Publicerad 2013-02-20 18:30:01

Så du gillar också rätten! Då kanske vi kan träffas över en blodpuddinglunch nån gång:) kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela