kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Glad Påsk

Publicerad 2013-03-28 12:06:44 i I Like

Bjuder på ett Påskkort som betyder mycket för mig. Så enkelt men ändå så betydelsefullt. Kortet åker fram varje Påsk och har så gjort under åtskilliga år. Ett kort som min storasyster Ulla (som inte längre finns i livet) fick av en vän någon gång i början av 50-talet. Det är slitet och nött och har en historia bakom sig! I like!
 
Ser fram emot några lediga dagar och hoppas på fint väder. Ledigheten börjar med bortamiddag idag. Hörde ryktesvis att de skottat fram grillen - sånt gillas! Sen blir det att försöka vara ute så mycke som möjligt, baka maränger och laga god mat.
Ha en riktigt Glad Påsk och må gott!
/ Ken

Kommentarer

Postat av: Deciree

Publicerad 2013-03-28 18:00:51

Glad påsk på er:) Du vet var vi bor...jag tar gärna emot maränger:-))
Påsk kram//D

Svar: Lite sen Påskhälsning till dig/er också - nåväl, två dagar till med påskfirande i alla fall.Ha de gott och påskkram fr mig
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela