kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

H e l g

Publicerad 2013-03-01 20:57:00 i Allmänt

                                                   U t s i k t e n  f r å n  m i n  a l t a n!
Är så lyckligt lottad att ha en helt fri baksida på tomten. En snödränkt åker med en grånad lada är det man ser. Kan ta skotern (om jag vill) direkt från altanen och ut på åkern, ner till vattnet som ligger nedanför - Det är bara det...att jag har ingen skoter!!! men en fantastisk utsikt har jag i alla fall.
Med denna bild så vill jag önska er alla En riktigt go helg! / Ken
 

Kommentarer

Postat av: Vivianne Sterner

Publicerad 2013-03-02 08:51:19

Ja den utsikten är vacker som entavla lika fin vilken årstid det än är. Fantastiskt med en tavla som förändrar sig dag för dag.

Svar: Ja eller hur? Just nu ser den annorlunda ut. Snön yr, så man ser ej ett skvatt!
Ken

Postat av: Deciree

Publicerad 2013-03-02 13:55:45

Trevlig helg. Kram

Svar: Å detsamma till er. kramiz
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela