kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

soon very soon

Publicerad 2013-05-29 22:50:49 i Allmänt

Vill bara skryta lite över värmen som fullkomligen svämmar över här uppe i Norr. Jag minns inte att det någonsin varit sååååååååå varmt, redan i maj månad!  Fortsätter det så här, så är dagarna räknade innan vi kan hoppa i plurret...
Denna bild är tagen förra sommaren när jag och min Stockholms-systeryster hoppade från vår båt - rakt ut i fjärden. Å tänk, vattnet var ljummet- Helt underbart!!! Som jag längtar... längtar till båt, vatten, avkoppling och så klart efter att träffa kära systeryster - men soon very soon...
Önskar er alla ett lika fint väder! kram fr Ken

Kommentarer

Postat av: Deciree

Publicerad 2013-05-30 08:34:45

Oj vad härligt det ser ut:) Kram

Svar: Å de var de:)
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela