kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Notblad

Publicerad 2013-10-02 20:02:08 i Före & Efter

Jag kan tycka Notblad är vackra. De säger mig något...kanske att jag borde vara mera musikalisk:)
Har bl a klätt om lite askar - Bild före -

- Bild efter -
Å ett något gulnat Notblad hamnade inom glas och ram! Passade bra till den sandfärgade tapeten i sovrummet!
Å annars då? Jo, allt i sin ordning. Höststädningen ute och inne är klar, likaså klädgenomgången inför Vintern. Så det är bara hälsa snön och kylan välkommen!
Hoppas allt är bra med er me!
Ha de / Ken
 
 

Kommentarer

Postat av: Carita Liljendahl

Publicerad 2013-10-15 20:07:12

Det blev väldigt vackert!

Svar: men tack!
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela