kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Lite vitt och lite viktigt

Publicerad 2014-04-08 22:21:17 i Allmänt

Jamen, så där ja!  Sovrummet som stod på tur för vårstädning är nu klart. Det fick bli nya vita gardinlängder till vita rullgardiner denna gång. Annars har jag varit mer åt det turkosa hållet till sovrummet under vår- och sommarmånaderna, men men, nu blev det vitt!
 
 I helgen tjuvstartade jag påskpyntningen lite, bara lite... Påsken är ju ändå så kort tid, så varför inte förlänga den lite?
 
I övrigt så rusar tiden iväg, för mig som för alla andra. Det där med att hälsa på någon under veckorna, de liksom existerar inte. Har tänkt på det senaste tiden och faktiskt blivit något bättre på att ta mig tid till det. I kväll åkte jag därför på kvällsvisit till en kär vän. Vi fikade och surrade, precis så där alldeles lagom, för det är ju en vardag i morgon me. Trevligt och ack så viktigt!
 
Viktigt för alla!
kram/ Ken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela