kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Påsk-hälsning

Publicerad 2014-04-19 20:28:00 i Allmänt

....men GLAD PÅSK!

Påsk --- med tulpaner i alla de påskfärger man kan tänkta sig, ägg, både sydda och papperslimmade:)
å sen en matfrossa utan dess like!
En massa lediga dagar med fantastikt väder dessutom! Vi är hemmavid denna påsk och tar dagen som den kommer. Känns riktigt nice. Vi har varit mycke ute och hunnit med att påbörja krattning av tomten, rensning av rabatter och beskärning av buskar och träd. Det hela känns mycket tidigare än normalt.
Jag själv har haft tjejkväll och sen har vi tillsammans (mannen och jag) haft på-tu-man-hand-middag samt middagsbjudning och än är inte ledigheten slut. Idag blev det premiärgrillning med barn, respektive och barnbarn. Inte alla samlade dock, för en del var bortresta på skidsemester och en del sjuka.
 
Önskar er alla en fortsatt Glad och avkopplade påskledighet!
kramiz fr Ken
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela