kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Valborgs i solglasögon

Publicerad 2014-04-30 20:25:00 i Erfarenheter

Just...men jag ser ljuset:)
I går (läs tisdag) var jag på en "löpandeband-operation" Mao är det inte bara jag som är fåfäng:)
Rent estetiskt men ändå viktigt för mig, trots kostnaden! Vad sägs om att investera på sig själv nån gång?
Jag var så klart nervös inför ingreppet, men helt i önödan kan jag säga. Det gick hur smidigt som helst.
Om det är någon som undrar eller själv funderat på det och har frågor, ring, eller skriv till mig.
 
Det är ett känsligt område så det är därför jag tar det easy ett par dagar och så fort jag går ut, tar jag på mig solbrillor. Eftersom jag lever efter devisen "Nothing comes from doing nothing" så känns det bra att äntligen få bocka av detta och säga check!
 
Trevlig Valborg till er alla!
/ Ken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela