kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Barnbarnen blir tonåringar idag!

Publicerad 2014-08-23 18:57:55 i Allmänt

Det är alltså 13 år sedan!!!! I dag blev dessa smågrabbar som är enäggstvillingar och  "mina barnbarn" Tonåringar!
Jag är mamma till Sveriges yngsta tvillingpappa - Jag är farmor till världens finaste tonårsgrabbar!
Det finns mycket att berätta om den resan, men det jag egentligen vill säga är att jag är Stolt, så himla Stolt!!!
 
-------------------------------
Här hemma har vi just avslutat middagen som bestod av kräftor med västerbottensostpaj, sallad, avocado och div tilltugg. Det var gott, men jag erkänner att kräftor är sormiga att skala, tror det blir färdigskalade kräftstjärtar hädanefter:)
 
Fortsatt trevlig helg till er alla!
/ Ken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela