kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

catjing!!!

Publicerad 2014-02-25 22:56:57 i I Like

Kom över tre stycken - i min smak - snygga skjortor och till bra pris dessutom....Catjing!!!
 
Lite tuffa och roliga så där och passade väldigt bra till en Jeansjacka som jag också hittade.  Jag hade en delad tur i eftermiddag/kväll. (man behöver inte bara jobba inom sjukvården numera, för att ibland ha delade turer) då jag passade på att dra en runda på stan. Det är just då, när man inte är ute efter nåt speciellt, som man av ren slump ramlar över det mesta i klädväg. Känns det igen? Inte nog med det, jag föll för en beige trenchcoat också:)
Catjing och Catjing kan tyckas, men fakturm är att samtliga plagg var till bra priser, så visst sparade jag på att handla!? "fniss"
Det jag också har sparat, är alla min jeanjackor genom åren. Snygga och lagom nötta LEE-jeansjackor, varav en del av dem utan ärm. Det kan nog bli av intresse för mina lite större barnbarn, så...Catjing!!!
 
Nu.....mot sängen!
kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela