kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

måndag - fredag

Publicerad 2014-02-21 22:54:17 i Allmänt

 Fredagkväll - Härlig och efterlängtad efter en lång arbetsvecka!
Det blev bortamiddag med Ostfondue, hembakat salt bröd, finfin sallad toppad med granatäpple och marinerade räkor. Mums och Tackaaar!!!
I övrigt:
Det har varit en bra vecka för min del. Jag har haft rätt angenäma dagar på jobbet, med en massa nya kundkontakter. En spännande och hoppas givande föreläsning är beställd och inbokat. Någonting som verkligen berör! En av arbetsdagarna gick dock bort för en heldagskonferens. Jag och många, många fler är involverade i besöksnäringen i kommunen och det var med anledning av det som träffen var. Väldigt givande eftersom det handlade mycke om både samarbete och samverkan, Viktigt! En dag som bjöd på gemenskap och värme och återseende av många människor jag känner så där extra, extra mycket för, bl a en fd kollega som betyder enormt mycke för mig.
Under dagen så fick gruppen besök av ingen mindre än Åsa Ivarsdotter (fd Persson) som skulle ge oss lite tips på presentationsteknik...men galna värld vilken begåvning hon är. Det är länge sedan jag skrattat så mycket. Allt hon sa under loppet av en halv timme, var det roligaste jag hört, i princip någonsin.
Åter igen blev man alltså påmind om att.... skratta är det bästa som finns!!!!
 
Ha en fin helg med många skratt!
kram/ Ken
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela