kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Spetsdukarna som....

Publicerad 2014-02-11 20:07:01 i Designat o skapat av Ken

En mängd virkade dukar som bara låg och skräpade i linneskåpen. En del av dem har min mor virkat för länge, länge sedan. Tänkte att de skulle va trevligt att samla ihop dom någonstans...
Efter att ha klorinerat, pressat och allt de där, så tog skapandet vid
....... bidde en Lampa till min dotter. Jag har gjort en tidigare i en annan form, men tycker att denna blev bättre.
Var tvungen fota utifrån sett också
På torsdag kväll kommer den att levereras hem till henne när vi åker dit på försenad födelsedagsmiddag. Hoppas hon blir nöjd!
Oj, Bygglov startar visst nu - så, mot tv-soffan:)
 
Ha de gott!
/ Ken
 
 
 

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2014-02-11 20:12:34

Underbart. Hur fick du den så rund?

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-16 12:38:18

Tack Vivi! råkade ta bort din kommentar.
/ kram Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela