kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Ljuv Musik

Publicerad 2014-03-08 23:18:16 i I Like

Ja, Musik - Kan det finnas något mer förlösande än just musik?
Å sen rösten den kvinnan har, hur enorm är inte den liksom? Bra låt, både text och musik. Fantastisk sångerska! Jag personligen blev helt fångad av stunden, när hon framförde sin låt. Vilken stolthet för Sverige, säger jag bara!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag blev det en lååååång dag på IKEA - för jag fick bestämma:) Jag blev rätt nöjd efter det och sa som jag brukar säga på vägen hem - "Nu lär det dröja, innan jag åker hit igen". Samma varje gång...men hips visps så är man där igen. Mannen skötte sig bra och intresserade sig för (enligt mig) vettiga bra ha-saker. Stundvis så såg han visserligen ut som en (ledsen stövare) men med all rätt, för inte kan de va så kul hela tiden.
När sen IKEA vistelsen är över och det äntligen är dags för hemfärd...då ska kärringen (jag) in på både skoaffär och Hemtex!!! Ha ha.
Det blev supersnygga påslakan, alla typer av blå servetter som fanns, glas, en färggrann matta, prydnadskuddar i marin/beige till husvagnen, tavelramar- modell större, vit pläd, knalloranga paraplyer samt beställningsvara mm mm.
I morgon, söndag lär det blir det en hemmafixardag och fortsatt vårstädning.
 
Ha de gott!
/ Ken
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela