kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

I snart 40 år...

Publicerad 2014-05-25 10:30:00 i Allmänt

...har vi känt varandra, jag och min kära väninna. Vad har man att prata om då, kan man tänka? Jo, hur mycke som helst!!! Vi träffas bara ibland och i går kväll var en sådan gång. Som alltid, så trevligt, så enkelt och så uppfriskande!
Tidigare på dagen var jag på stadsbesök, först hos en kär vän som just köpt ett fantastiskt fint hus. Inte nog med det---då skulle ni se trädgården...Helt otroligt fin!!! I den trädgården skulle jag kunnat stanna!
Vidare hem till dotter med sambo och barnbarn, där många projekt var på gång. Urgrävning för nedsänkt studsmatta, upprustning av garagebyggnad och sen vedkapning a´ la mängder...
Med alla de intrycken så åkte jag hem för att hinna äta middag med mannen innan hans arbetspass började. Det blev lövbiff med bea och pommes. Fett och gott och helt OK.... en alldeles vanlig lördag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela