kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Höst inne

Publicerad 2014-10-08 21:21:00 i Allmänt

Indigoblått blev höstens färg i sovrummet

En figurin "Balettdansös" som jag sneglat på varje gång jag besökt antikaffären, nämdes jag nu köpa.
Den får stå inom glas och högt upp, för den är rätt spröd. Inte nåt för barnbarnen att leka med vill säga:)
Ingen traditionell ljuslykta precis, men vem har sagt att det måste va det:)
sen har jag fyndat en lite äldre brun skinnfåtölj. Lagom låg och alldeles så där myspysskön att sitta uppkrupen i framför brasan, men den måste jag visa för mina nära och kära först.
Mysigt och inspirerande att pyssla inne på hösten kan jag tycka, å sen alla dessa ljus man tänder överallt.
 
Ha en fin kväll och hej på en stund!
 
/ Ken
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela