kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

om vad hösten har att erbjuda

Publicerad 2014-10-13 18:26:26 i Före & Efter

Lite före- och efterbilder på de...
 
Ja, tänk så mycke vackert det finns i naturen - å gratis dessutom! Jag har gjort det förr och jag har gjort det igen...
sen lite blandning av andra vackra kvistar tillsammans med i detta fall "ljung"
Jag har också vandrat i skogen och plockat till mig mängder av blåbärsris, både med och utan blad. Blåbärsris är min absoluta favorit.

Detta var nu det som var helt gratis haha.... Nu kommer vi till det som kostar:)
1) att vara ledig:)
2) en hel plomb som släppt och måste omg åtgärdas. I morgon ---- mot tandläkaren.
3) ideér - Jag har gjort en beställning till tvättstugan. Ja, en liten uppdatering bara (eller liten och liten:))
4) målarfärg
5) resor
Det var säkert nåt mera också, men det minns jag inte:)
 
Nu tror jag att det inte dröjer särskilt länge innan snön ligger kvar på marken. I och me de så känns det tryggt att bilarna fått vinterdäcken på / att husvagnen blivit vintrad / att båten, även den står i säkert förvar / att alla skadliga sommarmöbler har låsts in. Så nu kan vintern välkomnas!
 
Ha de gott och var rädd om dig!
kramiz fr mig
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela