kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Jag gör ingenting

Publicerad 2014-09-12 19:40:00 i Allmänt

 
 Befinner mig på en plats där det helt enkelt inte finns nåt att göra. Det har gått x antal timmar nu och jag har gjort, precis ingenting! Jag är inte själv, mannen delar tillvaron med mig. Bra träning på att göra ingenting, men i ärlighetens namn....jag vet inte om jag klarar det. Sitter vid paddan en stund nu efter att middagen har intagits, sen blir det en varm dusch med efterföljande bastubad. Efter det blir det vila o fortsätta göra ingenting.Återkommer om resultaret:)
 
kram 
/Ken  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela