kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Planering inför Julen 2015

Publicerad 2015-11-28 22:30:45 i Advent- och Juletid

 
 
Allt detta och mycke mera är nu planerat och det känns grymt skönt att få säga check!
Julklapparna till barnbarnen är inhandlade, övriga klappar (till mer vuxna personer) är förankrade och därmed är själva planerigen inför julen detta år färdig!
Denna julen firas hemma hos oss och därmed är det jag och mannen som står för planeingen / traditionen / det oväntade spexet mm. Vi lovar att det blir lite oväntat, ja högst otippat. Nåt liknande med en natt på slottet......
"Berättar om det tänkta, när det så är dags" I vår familj gillas det oväntade/otippade. Ja, nåt annorlunda helt enkelt. inte alltid enkelt  för den som ska förverkliga det, men en stor utmaning är det i alla fall.
Detta med... "en natt på slottet" kommer att bli en het överraskning, vi lovar! Längtar redan!!!
 
Annars då? Fullt upp -  med jobb, adventsfix, jour, städning, planering mm.
Sägas bör att jag ändå inte bakat en enda kaka till advent! Hoppas vi överlever detta!
 
kramiz så länge
/ Ken
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-12-06 10:22:56

Nu blev jag nyfiken/ Sandra

Svar: Bli det:)
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela