kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

1 år senare och min två måsten

Publicerad 2017-02-04 18:33:00 i I Like

Tittade in för att kanske radera bloggen, eftersom.... ja, jag vet.... att det i morgon är prick 1 år sedan jag skrev något här. Upptäckte, att trots mina minst sagt bristfälliga inlägg, så har ni kikat in här i alla fall. Tackaaaar!
Jag kanske trots allt, fortsätter skriva här när andan faller på.
 
Bjuder på bilder som visar mina två måsten framöver. Inte nödvändigtvis som på bilderna, utan mer materialval.
I like!
 
 
                                                                    
Ha en fortsatt bra kväll.
/ Ken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela