kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

känn känslan...

Publicerad 2013-04-26 21:37:40 i Allmänt

men hej!
Nu ni! mannen i mitt liv blir ett år äldre idag  - och tro det eller ej, men det ska firas:)
Jag hann hem strax före honom i kväll och fick jobba snabbt för att hinna fixa, duka och förbereda allt.
Han fick sen stiga in genom dörren till tonerna av bästa "Mike and the Mechanics"  Efter det, en måltid
som startade med sushi. Vidare, presentöppning innan varmrätten.
I morgon lördag kommer barn och barnbarn hit på tårta och kvällen kommer sen att tillbringas långt här ifrån.
Nån som hört talas om Lappurträsk? inte? Hur som helst så kommer vi att tillbringa lördagskvällen där, hos kära Sture o Ulla. Söndagen sen, kommer barn och barnbarn att stå för - En överraskningsdag som vi längtar att få se mera av. Vi har avböjt presenter fr barn och barnbarn och i stället så är det numera upplevelser som gäller.
Sånt får man aldrig för mycket av!  Som ni hör, så blir det fördelsedagsfirande helgen lång....
En fin helg till er me!
/ Ken
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela