kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Gamla Julkort....

Publicerad 2013-12-09 18:17:21 i Advent- och Juletid

...hur vackra är dom inte liksom? Motiven....bara älskar jag!
Under åren har jag därför ramat in en hel del. De flesta har fått bli Give avays till nära och kära, men denna har jag behållit själv och tar fram varje Jul. En överbliven träram fick lasyr och lite sandpappersslipning. En nött gammal skinnväska slaktades för att kunna bli passande passpartou... och dessutom har själva Kortet en historia!

Jag är inte världsbäst på fota, men man kan alltid ana...haha..
 
Ha de gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela