kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Trend 2014

Publicerad 2013-12-23 00:07:27 i Advent- och Juletid

Mässing och koppar fortsätter att dominera starkt under 2014, även så glas och päls. Det kommer också att dyka upp mycket från det exotiska djurlivet inom inredning.
(Liknande finns att beställa) men dessa har jag själv målat och komponerat ihop.
 
De blev middagsgåvor vid vår Lilla Julaftonskväll. Jag kommer att göra en till mig själv också, vad det lider.
Snart är klockan midnatt och jag hoppas att ni haft en fin 4:e Advent, för det har jag. En fin kväll med barn och deras respektive samt alla barnbarn, förgyller vilken dag som helst!
Nu är det dock snart God natt, för i morgon väntar en ny dag, som är full av förberedelser inför den stora dagen!
Ha de gott och en riktigt God Jul!
 
kram/ Ken
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela