kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

blev en tidningskorg

Publicerad 2013-02-20 18:52:07 i Designat o skapat av Ken

 
Överbliven träskiva som jag snedkapat / överblivna plywoodlister (som satt runt emballaget till ett fönster vi inhandlat) / lite skruv från lådan / ett plåtband / vit färg (från tidigare projekt)
 
Ikväll har jag inte mycke inspiration. Jag har "slarvsuttit" när jag pendlat mellan två datorer idag och känner nu av det i både nacke och axlar. Aja baja - inte bra. Skärpning Ken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela