kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Gammal lampa

Publicerad 2013-02-25 17:26:05 i Arvegods från mitt barndomshem

 Lampan kommer från mitt barndomshem. Tänk att jag vuxit upp med den utan att ha sett den:)
Den hängde högt, så man såg den bara underifrån, kanske därför som den alltid varit anonym.
Nu har jag i alla fall lagt märke till den  - Gillar formen och även skenet den ger. Helt otippat hänger
den nu som fönsterlampa i stället....i min tvättstuga!
 
Sportlovsvecka här och besök att tvillingarna. Två grabbar som just nu hänger över sina datorer. Nu får det emellertid bli ett avbrott - för lite våfflor, hallonsylt och massor med grädde och glass.
 
Ha en fin kväll ni me
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Vivianne

Publicerad 2013-02-25 19:34:22

Ja vem kunde tro att den var så fin

Svar: :)
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela