kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Giveaways...

Publicerad 2013-07-04 19:12:26 i Mat och Bak

...behöver inte vara Företagsgåvor - utan det går lika bra med en gåva till Privatpersoner!
En liten sommargåva från mig, till några som behöver fikabröd inför kommande KALAS!
Jag har idag bakat Bamsebullar (mina barnabarn kallar det så, för bullarna är Stora) Längst fram; Strassburgare med smörkräm. I burken; Dubbelt så goda (sötmandelkaka med äkta smörkräm) å så blev det över smörkräm så klart, så då gjorde jag en Drömtårta och sen längst bak; Myrstackar med arrack punch.
Själv fikar jag inte speciellt mycket, men en strassburgare kan jag inte motstå!
 
Här har det i veckan varit ömsom sol, ömsom regn, ömsom vind och alla går vi och väntar på den rätta "Ryssvärmen" som sägs vara i antågande- och undrar var den är?
I väntan på den, så blir det att fixa och dona. Jag förbereder för fullt en kommande släktträff och till den, så skulle det vara önskvärt med just Ryssvärme:)
 
Ha de gott och kram fr mig
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-08 22:26:43

Och jag kan intyga att allt var gott/ Sandra

Svar: men så bra!
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela