kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Smörblommor

Publicerad 2013-06-17 21:42:47 i Sommar & Trädgård

Mitt absoluta favorit bland ängsblommor
Jag brukar plocka hela fång med smörblommor och placera ut i trädgården lite här o där.
Här hade jag anordnat en fest och där fick "smörblommetemat" börja redan vid entrén till stugan. Man blir glad bara av åsynen av dessa färggranna och vackra blommor. Denna sommar ska jag anordna ytterligare en fest, på ett annat ställe och finns det bara kvar en enda smörblomma, så kommer de givetvis att få ingå i bordsdekorationen.
Men hörni, när ska sommaren komma tillbaka? Nu är jag duktigt trött på regn och rusk. Måtte Midsommarhelgen ha annat att erbjuda.
 
Ha en bra kväll 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela