kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

ett rum i taget...

Publicerad 2013-09-20 22:23:21 i Designat o skapat av Ken

...med Höstfix - Tiden går i en rasande fart och vi ska alla, förutom jobb, hinna med att göra fint hemma.
Bort med allt som hör sommaren till, såväl ute som inne
Jag stressar inte på som tidigare, utan tar ett rum i taget. Sådärja, nu var kontoret klart.
Från somriga gardiner...
till lite mer höstiga! En annan dag blir det ett annat rum.
Egentligen ingen dum idé, man hinner liksom tänka in ett rum i taget!
 
Jag är helt slut efter veckan som gått. Fullt upp på jobbet och med en förkylning i kroppen har det kännts rätt tungt.
Vi har inlett helgen med hemlagad pizza och vi blev så belåtna att dessert efter den, fanns inte ens på kartan.
Nu ska vi planera för nästa helg, när vi är långlediga tillsammans. Kan det bli camping kanske?
 
Önskar er en bra helg!
/ och kram fr mig
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Deciree

Publicerad 2013-09-25 09:50:44

Men vad trist att du är förkyld. Men du kanske är på bättringsvägen nu? Själv är jag gräsänka till på måndag kväll sent. Kjell o Gabriel är i Turkiet o helar Kjells axel i värmen. Kul för dom:-) Kram

Svar: Seg influensa...som delvis kanske kan bero på att jag inte skött mig. Härligt för killarna att åka till värmen.Nu är det säkert precis så där lagom varmt. Ha de gott och kram fr mig.
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela