kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Hösten i antågande...

Publicerad 2013-09-16 18:41:00 i Annat användningsområde

...fast är det möjligt? Kunde inte tro det, när jag i helgen var ute i skog och mark, för att samla på mig lite höstiga kvistar, enris, blåbärsris mm. Kom hem med en knippe av finaste röd- och vitklöver!!!Så i stället för höstigt - så blev det somrigt:) Nåväl, alla övriga sommarblommor väck, för att ersättas med andra blader. Vasen jag satte klövern i är egentligen ingen vas (men det forstod ni väl:)) Det är en gammal glaskupa från en fd utebelysning vi haft en gång för länge sedan. Numera är alla utelampor inbyggda och dolda. Denna glaskupa återanvände jag på detta sätt, en annan - på ett annat sätt.(kan ses senare).Efter helgen blev jag vrålförkyld och då menar jag vrål!!! Vågar knapp titta folk i ögonen, som är blanka och tåriga. Det tar på! Men vad är väl en förkylning att orda om? Jag brukar egentligen aldrig nämna det överhuvudtaget, eftersom det är sånt som går om. Värre saker kan hända. Nu ska jag i alla fall försöka få nåt att hända - så upp ur soffan Ken! Ha de bäst!vi höres / Ken

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela