kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

det är nu, just nu...

Publicerad 2014-08-29 20:23:53 i Allmänt

...som man längtar tillbaka. Tillbaka till värme, sol, salta bad, fantastiskt god mat och många "bara va dagar"
Det var förra året som vi, jag och mannen - fick tillbringa fantastiska dagar med barnbarnbarnen, barnen, resp. i Turkiets "Pegasos world"  -Här en bild på mig när jag vilade bland ruinerna-
Lek och stoj i poolen med de minsta barnbarnen
                                                                               
Tid att "bara va"  "ha tid" "njuta" "uppleva" "må gott"
Äta - kan säga att det fanns mat av hur många sorter som helst, sen dessert på de:)  Detta är bara en del av gosakerna som dukades upp!
Bad i pool och bad i hav
Tjejkväll i Side med stenhård prutning och många goda skratt!!!
Grabbkväll i Side... med annan typ av shopping:)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Soon very soon...åker delar av familjen tillbaka dit, därav frustrationen av att inte få va me om de.
Finns ingen tid, finns ingen biljett...men det finns längtan. Längtan av att få va där tillsammans och uppleva
detta fantastiska semesterparadis ännu en gång.
..............................................................................................................................
....Åter till verkligheten... Efter en bra arbetsvecka så kommer nu två hemmadagar, som för min del kommer att bestå av trädgårdsarbete (städa upp i trädgården helt enkelt) Hösta till det lite:)
Inomhusstäd med lite höstfix, gardinbyte å så där. Lite god mat och kanellbullebak står också på agendan!
 
Ha en fin helg ni me!
kramiz / Ken
 
 
 
 
 
 
            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela