kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Inte vilken dag som helst...

Publicerad 2014-06-06 10:21:22 i Sommar & Trädgård

...de flesta sommarblommor är planterade / Maten är fixad och klar / Systeryster är på plats / Strålande väder med ett fågelkvittrande utan dess like / Party, party på G.
Det blev "million bells" i år också (i alla färger) som placerats utanför vårt köksfönster (lånad bild på det)
Sen har jag lärt mig gilla "Hortensia". I år blev det en smutsblå färg på dem.
 

Med detta önskar jag er alla en fin dag!
kramiz
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-06-08 22:08:51

En mycket trevlig dag och helg det blev. Tack för denna gång kram syster yster

Svar: Ja verkligen! Saknar dig redan - Kramiz
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela