kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

snart så...

Publicerad 2014-06-12 23:47:10 i I Like

...blir det att åka tillbaka hit - nästan utlandskänsla, eller hur? - fast det är hemland i allra högsta grad!
Jag riktigt längtar till sol med bad!

Ibland är det så härligt att åka bort en stund, för vila och avkoppling - tycker jag, som egentligen vill ha fullt upp hela tiden och fullt upp är det när man har hus och trädgård. Hemmajobben tar aldrig slut och fast det oftast är kul så blir jag så less ibland. Det är då jag längtar efter detta och faktiskt tycker det är underbart att göra Ingenting, åtminstone för ett tag:)
 
kramiz
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Liza

Publicerad 2014-06-13 09:52:34

Åh, så vackert. Var är det någonstans? Vi planerar semester så alla guldkorn mottages tacksamt.
Ha en trevlig helg!

Svar: Å inte är det så långt borta heller:) På Byske havsbad är det så här vackert! Det blir husvagnscamping för vår del. Trevlig helg till dig me!
Ken

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela