kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

från IKEA...

Publicerad 2014-03-25 19:31:47 i I Like

...kommer dessa påslakan - som jag gillar skarpt. Jag är dessutom väldigt svag för sådana här färger!
Ja ni, nu är veckan igång igen och redan onsdag i morgon! Helgen som gått har för min del bestått av en massa fixande inomhus, som nu blivit gjort och det känns väldans bra. I går kväll åkte vi förbi dotra med familj. Ett fång gula och oranga rosor hade vi med oss. Hon har nämligen fått ett nytt spännande jobb och det måste ju firas!!! De hade iordningställt en riktig kalasmiddag som vi sedan åt tillsammans, å sen var den kvällen slut:)
I kväll känner jag mig trött och sliten efter en rätt så arbetssam men fantastisk arbetsdag, så det blir att slappa i soffan känner jag. Det är något jag faktiskt unnar mig då och då. Det skulle aldrig ha förekommit tidigare om åren. Det blir sen att planera lite....inför kommande helg.
 
Just...jag måste ju visa - Tog en bild här ikväll från altanen. Det var så vackra färger i skyn
Gjorde sig dock inte rättvisa på bilden. Det var liksom mera färgstarkt av gult / rosa / blått och rött än vad som syns här, men ändå!
 
Må gott!
kram / Ken
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela