kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Rehabilitering

Publicerad 2014-05-17 21:13:01 i Allmänt

På tur med husvagnen och på väg mot vårt mål till kära fina bekanta, så råkade vi se ett annat "kommande mål" Ett makalöst ställe med bra skogs-bilväg och med vatten på två sidor. Vi memorerade platsen som vi tänker återkomma till vid annat tillfälle. Så vackert, så rofyllt och så perfekt...för intag av surströmming med goda vänner? En kväll som säkerligen kommer att avslutas med grillning och allsång vid lägerelden. Jag ser framför mig efter det.... en tidig morgon utan morgontidning men i stället ett morgondopp, sol, "mygg" och långa skogspromenader.
 
Men nu mot nutid...vi kom fram till våra kära, fina bekanta. De är i full färd med slutfasen av ett nybygge. Ett så vackert hus, så man blir alldeles knäsvag, sen med en sådan bedårande utsikt över en sjö. Wow!
Vi har umgåtts, grillat, surrat och skrattat. Såååå trevligt. Snacka om Rehabilitering -  Vi tackar BI o J för det!
 
Här nåt annorlunda som vi uppmärksammade på vägen dit
Faschinerande!!!
 
Ha de gott!
kramiz
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela