kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

MON AMIE

Publicerad 2014-11-27 20:00:42 i Advent- och Juletid

Idag, kom så de beställda frukostkopparna. Jag fick ett presentkort av mina fd arbetskollegor när jag slutade min tjänst 1:a November. (Jag har sagt upp mig från ett toppenjobb för att söka nya utmaningar) Tufft elller hur?
Dessa har jag nu kvar som minne.  Visst är de hur fina som helst?
Å snart Adventstid...har nu pyntat klart och till och med klätt granen. Bara hälla upp en glögg, sätta sig ner och njuta av grannlåten då:)
 
Bjuder på bild från köksfönstret
 
och bild från vardagsrumsfönstret
 
Nu strax en annan typ av roomservice, så hej på en stund!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela