kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Ett Nytt År!

Publicerad 2015-01-02 15:39:00 i Allmänt

Men Gott Nytt År på Er, så här dagarna efter 12-slaget!
Nyårsafton tillbringades med gäster hemma hos oss och dukningen fick gå i vitt / mässing / glas
Ja, det var typ de kort jag tog, strax innan gästerna anlände. Sen blev det tre-rättersmiddag, trevlig samvaro med så klart bl a sällskapsspel och vips var klockan 03.00!!!
Tackar gästerna för en mycket trevlig kväll!
 
Nyårsdagen blev lite längre sovmorgon och senare Biobesök tillsammans med goda vänner. Naturligtvis såg vi Micke & Veronica där David Hellenius var min favorit. Efter bion gick vi ut och åt på fin Restaurang.
Sen var det då helg igen... mannen jobbar i kväll så då blir det en tjejkväll här med en fin väninna. Ska bli trevligt att träffas och surra lite. Har inte setts sen lucia, så det lär finnas mycke att avhandla:)
 
Önskar dig en trevlig helg!
kram / Ken
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela