kaizenken.blogg.se

...om att förändra för att återanvända - från design till tillverkning av personliga ting. ...om händelser, tankar, minnen, erfarenheter mm

Hett nu

Publicerad 2015-01-21 14:47:34 i Före & Efter

Vi pratar rullbord/serveringsbord el dyl på hjul.
Ja, det finns ju hur många varianter som helst på marknaden nu. Å det är riktigt hett!
 
Dessvärre har jag inte någon före-bild på rullbordet hemma hos mig!
Det var i begynnelsen helt i trä, sen har det varit rött och nu sen 20 år tillbaka så är det vitmålat. De små blanka knopparna samt hjulen är original och har fått vara så.
 
Ett gammalt sjukhussängbord på hjul, som jag faktiskt haft framme i säkert 30 år. Hett då eller nu, spelar ingen roll - Är fäst vid det, så enkelt är det. Flyttar bara runt det på lite olika ställen mellan varven:)
Just nu är det placerat i vår groventré. Till sommaren hamnar det säkert på något annat ställe haha...
 
PS! Jag fick bordet av min mans syster för minst 30 år sedan. Hon hade i sin tur fått det av någon, så därför är det oklart hur gammalt det egentligen är DS.
 
Strunt samma...nu mot skurmoppen, så hej på en stund
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ken

Sånt jag gillar och helst ägnar mig åt: Design / Inredning wabi sabi-tänk / Målningsarbete / Att skriva och författa / Matlagning / Bakning / Ordning & reda / Hårt fysiskt arbete / Människor

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela